lørdag den 15. september 2012

:(

Har det bare så fucking dårligt med at spise kød :( Det skal være slut nu, helt slut! JEG VIL IKKE VÆRE MORDER LÆNGERE! Og gider heller ikke mæske mig i æg og mejeriprodukter, vil faktisk bare gerne befri mig selv for den animalske dårskab. Men hvordan? Til at starte med vil jeg lave en liste over hvad jeg fortsat kan spise ...

1. Rugbrød (må spørge køkkendamerne fremover om der er mælk i deres rugbrød).
2. Syltetøj.
3. Frugt.
4. Grøntsager.
5. Kartofler, ris, pasta osv.
6. FUCK, KAN IKKE LÆNGERE SPISE LYS CHOKOLADE !!!!!!!!!
7. FUCK, KAN IKKE LÆNGERE SPISE IS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
8. Smoothie (det er efterhånden pissesjældent vi får det på skolen, så selvom der måske er mælk i, har jeg altså ikke tænkt mig at opgive det).
9. Kage ???????????? Kommer meget an på hvilken slags.
10. Shit, hvad skal jeg spise til morgenmad, oh god, den her blir svær. Det må vel blive rugbrød og gulerødder.

PRINCIPPER FTW.

Cæcilia, jeg tror faktisk det her kan komme til at fungere! Hvis jeg fremover får lyst til konservesmad i tide og utide, kan jeg jo altid tage et glas hele syltede peberfrugter eller soltørrede tomater. Ingen problem ! Og det er jo virkelig et plus at jeg ikke længere kan bruge penge på slik, slik og atter slik, for alt det slik jeg plejer at spise indeholder enten gelatine, mælk, æg eller noget andet forbudt. Desuden er issæsonen ved at være slut, så måske blir det slet ikke så svært at undvære som jeg tror ...

AU REVOIR til shawarma, chokolade, fisk, pizza, chokolade, lakrids, karameller, vingummi, chokolade, samtlige mælkeprodukter, chokolade, is, tærte, chokolade, chokolade osv.

Det skal holde mindst en uge. EN UGE, CÆCILIA !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar